2018. augusztus 3., péntek

Hárosi-öböl feeder horgászat

Mivel szerelmes vagyok a Hárosi-öbölbe úgy jó 10 éve, nem hagyhattam ki, hogy a múltkori csúfos pergető betli után, ne próbáljak rá az új, iker feeder felszereléssel a békés halakra, itt az öbölben. Befűztem feleségemet és nagylányomat is, hogy menjünk ki ! Összepakoltuk a vödröt, széket, etető anyagot, botokat, minden feeder kelléket, vettünk csontit, gilisztát, és irány a part egy nyugodt, árnyas szakasza. Szabadságunk első napjaiban, lévén hétköznap, az ég világon senki nem zavart minket. Le is táboroztunk, összeraktuk a cuccot, bekevertük a jó kis anyagot, botok beizzítva, és had szóljon ! Figyeltük a vizet, hogy hol járnak a halak. A nagyok bent fürdenek, a kisebbek, a fák alatt ... Így a taktika az volt, hogy az egyik bot messzire, míg a másik közelebbre dolgozik, 60 fokos szöget bezárva, hogy viszonylag nagy területet fedjünk le. Repültek is be a kosarak, és várakozni kezdtünk.

A környezet több, mint gyönyörű

Meleg volt ...

Munkára készen

Az Nevis Tactical 5000 orsó, a Tubertini 0.18-as zsinórral

Lehetőségek ...

Arra is dobáltunk, mert fürödtek a halak

Csendélet, 08:30 - 15:30-ig

Bekevert anyag a széken. Epres Tímár Mix, eper aromával
kukoricával, horgon csonti-kukorica szendvics, és / vagy giliszta

Békesség

Ismét nem sikerült a lányokkal megszerettetnem a horgászatot, mert egy darab hal nem volt, legalábbis azokból a horogra egy retkes kárász sem akadt. Bevallom, nem tudom mit kell másképp csinálni, ha egyszer oda dobálok (és mindenhová, közel, s távol), ahol a halak fürdenek. Szemmel többet is láttunk, még fokhagymás kukoricát is bevetettünk. Nem nagyon értem a halakat. Bár nyáron kaja van bőven.
Elnézegettem szemközt a szürke gémet, a sziget felett köröző ragadozó madarakat, a tőkés récék bukdácsolását a partnál. Rekreáció szempontjából hatalmas élmény, de azért hiányzik az az érzés, ami a Bikácsi Jindra tavon volt, nevezetesen a 10 percenként érkező halak megfogása.

Hárosi-öböl részemről, horgászat szempontjából: SKIP.