2018. augusztus 3., péntek

Hárosi-öböl pergetés

Miután összeraktam az új pergető felszerelést, és minden párba állt, gondoltam meglátom a Hárosi-öböl szebb részeit, hogy szerencsét próbáljak a ragadozókkal. Fogtam hát a nagyobbik pergető botot, és irány a part. Mesés hely, már évek óta járok oda fotózni Jégmadarat, Szürke gémet, énekes fajokat, ragadozókat, és őszi tájat, tejködben. Ez esetben tiszta és meleg idő volt ...


Festői környezet (nekem ez is nagyon számít)

 Minden az ügyintézéssel kezdődik ...

 Aztán irány a Jégmadár hajnali beülője

 Minden négyzetméteren végigdobáltam

 A látvánnyal nincsen baj, fürdenek is halak ... Mindig máshol ...

 Nagyobb halakra, csukára pl.

 Szokták szeretni, de itt semmi ...

 Kicsi, 3-5 cm-es UL csalikkal a kikötőben ...

 Meredek partfalról ... Állítólag ott bent, a szigetek közt tartja a víz a csukát

 Pihenő, közel 4 óra után, mikor leszakad már az ember háta

 Hol, ha nem egy ilyen helyen ???

 A másik nagy stégen

És amikor "csak" a táj szépsége marad



Végigpróbáltam az egész csalikészletemet, az összes variációval. Kis férget, gumihalakat, twistereket, kis forgókat, támolygó kanalat, spinner bait-et, semmi nincs. Beszéltem a halőrrel, ő azt mondta, hogy " Csukát ?! Inkább úszózva."

Háááát, nekem a csuka marad pergetve, max máshol.