2018. augusztus 3., péntek

System Upgrade

Viszonylag régen jelentkeztem blogbejegyzéssel, de ennek egész évben oka van. Már nagyon hiányzott, hogy a horgászattal bármilyen módon foglalkozzak. Elérkezett az ideje annak, hogy racionalizáljam a felszerelést annak fényében, amely stílus és szemlélet kialakult bennem Ennek fő csapásvonala az, hogy a match-botos, úszós technika nem igazán jött be nekem, bár annak idején hozott eredményeket. Ezért úgy döntöttem, hogy eladom a match botot, és a hozzá tartozó összes cuccot. Ezt sikeresen abszolváltam, és szereztem egy jó ismerőst is, egyúttal. Két feeder botom volt, mindkettő Nevis, azonos márkájú orsóval, de az egyiket folyóra vettem, és az 3.90-es. A folyóízi horgászatot nem sajátítottam még el, és számomra igen hosszú. Ezért azt eladtam, és a "gyengébbik 3.60-ast is, majd ahelyett, vettem még egy Nevis Vanity Carp 360 MH botot. Az orsóimat is Nevis Tactical Feeder 5000-re cseréltem. A másik lépés, hogy a nagyobbik, Daiwa pergető botomról, eladtam az egyébként nagyon jó Ryobi Ecusima 3000 Vi orsómat, és ahelyett vettem egy Daiwa Ninja 2500-as orsót. Ez ment az UL Daiwa botra, és arról a 3000-es Daiwa Ninja a csukás pergető botra. A képekről minden kiderül majd.

Egységes felszerelés. Nevis Vanity Carp Feeder 360 MH + Nevis Tactic Feeder 5000

Nagyon kulturált elsőfékes orsó

Egyszerű, letisztult, teszi a dolgát

 Nem szabad bemennem a horgászboltba ... :-)

 Viszont a horgászathoz, ezek mind kellenek ...
  
Párban az egyformák. Tubertini 0.18-as zsinór ment fel rá.



Vettem még pár apróságot, például nagyon jó asszimetrikus bottartó fejet a RodPod-ra, gumigyöngy ütközőt, horogpellet gyűrűt, Tubertini 0.18-as zsinórt, forgókat, gyorskapcsot, forgókapcsot, egy fejlámpát (villanyszereléshez is). Nagy a boldogság :-)


A pergető cuccot is rendbe raktam, Daiwa uralom állt be. Sikerült megvalósítanom az álmomat, hogy a Daiwa boton, Daiwa orsó legyen. A következő felszerelés alakult ki így:


Csukázó pergető felszerelés:

- Daiwa Ninja 240 AX
- Daiwa Ninja 3000


UltraLight pergető felszerelés:

- Daiwa Megaforce 240 ST
- Daiwa Ninja 2500



Jött egy-két UL cucc az AliExpress-ről fillérekért ...


 És egy horog, műlégy-kötő, és zsinórvágó csoda-célszerszám


 Daiwa-hoz Daiwa

 UL

 Nagyszerű botok

 Kishalakra ...

 Ki is próbáltam, de a Kána tavon a patak ellenére sincs semmi ...

A nagy királyság, a fehér twister ...



Már csak jó vizeket kell találni ...
Jövőre több időm lesz.